פוטושופ והקשר ליחסי ציבור ופרסום

פוטושופ והקשר ליחסי ציבור ופרסום

פוטושופ היא תוכנה שפותחה לפני שנים על ידי חברת אדובי, תוכנה שיודעת לעשות המון דברים ובין השאר לקחת תמונה ולשפר אותה או להכניס אליה אפקטים שונים. פוטושופ נמצאת בשימוש אצל רבים, ביניהם צלמים, גרפיקאים, וכל מי שרוצה לדעת איך לעצב תמונות באופן עצמאי. אך פוטושופ נמצאת גם לא מעט בשימוש במשרדי הפרסום הגדולים ובמשרדי יחסי ציבור, והיא יכולה לעשות פלאים בתחום זה.

מה זה יחסי ציבור?

יחסי ציבור הם פעילות תקשורתית שהמטרה שלה היא להשפיע על הציבור או על קהל מסוים בשביל ליצור אהדה ומוניטין לזה שיחסי הציבור הם עבורו. מי שרוצה להגיע לתודעת הציבור, בין אם מדובר על גוף מסחרי, ובין אם מדובר על אדם, חייב לשכור את שירותיו של איש יחסי ציבור על מנת שזה יקדם אותו. יחסי ציבור כרוכים במעורבות עיתונאית, טלוויזיה, וכל מדיה תקשורתית אחרת, ובשביל שהחברה או האדם להם עושים את יחסי הציבור הללו יראו במיטבם, ובשביל שניתן יהיה לשחרר חומרים רלוונטיים לתקשורת, צריך לדאוג לגרפיקה במיטבה, וגרפיקה במיטבה זה פוטושופ.

הקשר בין השניים…

הקשר בין יחסי ציבור ופוטושופ ברור. פוטושופ, תוכנת העיצוב והליטוש הטובה בעולם יכולה לעשות פלאים למוצר, חברה, או אדם להם עושים יחסי ציבור. כשמדובר על אישיות מסויימת אותה מקדמים צריך שהתמונה שלו תיראה במיטבה בכלי התקשורת שמפרסמים אותה ובשביל זה צריך קודם כל צלם טוב, וצריך את תוכנת פוטושופ ומישהו שיודע לעבוד עליה ברמה מקצועית גבוהה. כשמדובר על יחסי ציבור לחברה או מותג מסויים, גם כן צריך את התוכנה בשביל לעצב לוגו, וחומרים פרסומיים נוספים, בשביל לסייע ליחסי הציבור שנעשים לחברה.

היום כבר כל משרד מבין את זה…

אין היום משרד יחסי ציבור שמכבד את עצמו שלא מבין את חשיבות תוכנת הפוטושופ, ואת הצורך שיהיה במשרד מישהו שיודע לעבוד עליה. משרדי יחסי ציבור מעסיקים גרפיקאים, כחלק ממתן שירות כולל ללקוחות שלהם לשיפור התדמית שלהם, ותדמית היא לא רק אופי ויכולות אלא גם מראה חיצוני, והוא צריך להיראות במיטבו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.