מודעות מעוצבות בפייסבוק ליחסי ציבור.

מודעות מעוצבות בפייסבוק ליחסי ציבור.

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, מונה כבר מיליארדי משתמשים שרובם עושים שימוש יום יומי ברשת. הרשת שינתה את הדרך בה אנו מתקשרים זה עם זה ואת הדרך בה אנו חולקים רגשות זה עם זה, והיא מקום מצוין להגיע דרכו לקהלים שלא הייתה לנו שום דרך להגיע אליהם. גם אנשי יחסי ציבור מבינים את זה וכחלק מעבודתם לקדם אדם מסוים או גוף מסוים וליצור להם אהדה ציבורית, הם מפרסמים פוסטים בפייסבוק או מודעות ברשת החברתית. אך רק מודעות מעוצבות יתפסו את תשומת לב הגולשים ורק הן יעשו את העבודה.

איך פרסום עובד בפייסבוק?

בפייסבוק יש שתי דרכים לפרסם, דרך לא ממומנת (לא משלמים עליה) מה שאומר פרסום פוסטים לחברים, ודרך ממומנת, מה שאומר מודעות בתשלום. המודעות הללו יכולות להיות כחלק מהפיד שלנו, מה שאומר שאנו נראה אותן כפוסט לכל דבר, ויכולות להיות בצד שמאל בקטן (כשהממשק בעברית) והן בדרך כלל קישור לדף אחר ברשת, אתר אינטרנט, דף נחיתה וכדומה. עם יד על הלב, כמה פעמים שמתם לב למודעות הללו בעיקר כשהן היו קטנות ובצד? ככל הנראה לא הרבה… בסופו של דבר הכול תלוי בעיצוב המודעות ועד כמה הן תתפוסנה את העין שלנו.

רוצה ליח”צן? תשקיע בויזואליות!

אם אתה איש יחסי ציבור ורוצה לעשות עבודה אפקטיבית בפייסבוק ולפרסם מודעות, אתה חייב לצידך גרפיקאי מנוסה. גרפיקאי כזה יידע איך לעצב את המודעה בצורה הבולטת ביותר והמרשימה ביותר, ואולי אף המסקרנת ביותר, זו שתגרום לגולש קודם כל לראות אותה, וכמובן אחר כך גם להקליק עליה. אתה חייב להשקיע בוויזואליות אם אתה רוצה להיות ראשון ולקדם את הלקוח שלך, ואתה חייב לעשות עבודה מקצועית ורצינית בתחום זה בפייסבוק.

שימוש בתוכנות מקצועיות..

איש גרפיקה מנוסה יודע לעשות שימוש מושכל בתוכנות המוכרות כמו פוטושופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין וכדומה, ולמרות שהיום יש תוכנות שמנסות לחקות את התוכנות המקוריות, שום דבר לא ישווה להן ואין אפשרות לחקות אותן בשום דרך. צריך לעצב ברמה גבוהה את המודעות בפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.