כיצד מודעות יפות שעברו עיצוב בפוטושופ יכולות לתרום ליחסי ציבור ברשת

כיצד מודעות יפות שעברו עיצוב בפוטושופ יכולות לתרום ליחסי ציבור ברשת

פוטושופ היא תוכנת העיצוב הגרפי מספר 1 בעולם, תוכנה שנמצאת בשימוש אצל כל מעצב גרפי מתחיל וכמובן מתקדם ומקצועי, ובעצם כל אחד יכול לעשות בה שימוש. פוטושופ היא תוכנה בה ניתן לתקן תמונות, לשפץ ולשפר עיוותים, וכמובן גם להכניס אפקטים שונים לתמונה. יש קשר ישיר בין הצלחת קמפיינים של יחסי ציבור ובין מודעות מעוצבות ברשת האינטרנט, מכיוון שעם התחרות ההולכת וגוברת על כל שטח פרסום, איכות והתבלטות הם מה שיקבעו. יש סוגים שונים של מודעות ברשת אך נתמקד בשניים מהם בקשר שלהם ליחסי ציבור.

מודעות גוגל ויחסי ציבור

המודעות הוויזואליות של גוגל מתחלקות לשניים, יש את רשת המדיה של גוגל, מה שאומר שטחי פרסום באתרים שונים בהם מוצבים באנרים פרסומיים, והבאנרים הללו הם בהתאם למה שהגולש מחפש ומה שיש באתרים בהם הם מוצבים, ויש קמפיין רימרקטינג, מה שאומר שגולש שנכנס לאתר, יראה לאחר מכן מודעות ש”רודפות” אחריו בכל אתר, וכך יהיה בטוח שהאישיות או הגוף המקודמים רציניים מאוד בגלל הפרסום הרב שהם עושים (הוא לא יודע שנשתל לו במחשב קוד שגורם למודעות לרדוף אחריו)
במודעות כאלו יש חשיבות עליונה למראה שלהן, מכיוון שזה מה שיתפוס את עינו של הגולש. מודעות יפות שעברו עיצוב בפוטושופ יתפסו את העין מהר יותר אצל הגולש, ויעשו את העבודה טוב יותר.

מודעות פייסבוק ויחסי ציבור

אם אתם בתור אנשי יחסי ציבור מתלבטים איפה לפרסם מודעות באינטרנט, מעבר לגוגל יש לכם את פייסבוק. הפרסום בפייסבוק עדיין זול יחסית לגוגל, והיתרון שלו הוא שניתן לטרגט את המודעות בדיוק לקהל היעד. יש מודעות שמוצגות כחלק מהפיד ויש מודעות שמוצגות בקטן בצד, ואם אתם רוצים שהמודעות הללו יתפסו את העין של הקהל הפוטנציאלי וייצרו אצלו עניין, אתם חייבים מודעות מעוצבות בצורה מקצועית בתוכנת פוטושופ. כך הפרסום שלכם יהיה אפקטיבי יותר ואיכותי יותר, וכך קמפיין יחסי הציבור יצליח יותר, והלקוח יקודם לאן שהוא רוצה, ואתם בתור אנשי יחסי הציבור תקצרו את הפירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.