אילוסטרייטור והקשר ליחסי ציבור

אילוסטרייטור והקשר ליחסי ציבור

יחסי ציבור הם תחום נרחב בפרסום ובמיתוג, והם נוגעים בעיקר לפעילות תקשורתית המונית לשם השפעה על הציבור. כמעט כל פוליטיקאי או דמות מוכרת אחרת שאנו רואים באמצעי התקשורת בנושאים כאלו ואחרים, שוכר את שירותיו של איש יחסי ציבור או משרד יחסי ציבור, בגלל ההבנה שהוא חייב להיות כל הזמן במודעות הציבורית בכדי לקדם את פעילותו. פעילות יחסי ציבור כוללת הודעות לעיתונות, כתבות תדמית בעיתון, כתבות תדמית בטלוויזיה, ראיונות ברדיו, נראות מוגברת באתרי החדשות השונים, והתפיסה היא שכל מקום שיש בו קהל ואנשים שמאזינים, קוראים או רואים, שם צריכה להיות הדמות המקודמת.

תוכנת אילוסטרייטור…

אילוסטרייטור היא עוד תוכנה גאונית מבית אדובי, תוכנת גרפיקה וקטורית שלא עושה שימוש בפיקסלים בניגוד לפוטושופ ואחרות. ולמה זה רלוונטי? מכיוון שניתן בעזרתה לעצב כל חומר גרפי, כל לוגו או תלת מימד בלי להתחשב בפיקסלים אשר הגדלה שלהם “מורחת” את התמונה והיא עלולה להיות מטושטשת. גרפיקאים עושים בה שימוש רב מכיוון שהיא תוכנה שרוב העבודות עליה לא מצריכות מעורבות של תוכנות נוספות, מה שהופך אותה לנוחה וקלה לשימוש. לימוד תוכנת אילוסטרייטור גם הוא פשוט, ועם יידע בסיסי במחשבים וראייה גרפית, כל אחד יכול לעשות בה שימוש לצרכיו.

הקשר ביניהם…

משרד יחסי ציבור עושה שימוש רב בחומרים גרפיים. הרי כל חומר על האישיות או החברה לה עושים יחסי ציבור חייב לעבור עריכה גרפית, ולעיתים הוא אף צריך ליטוש מאסיבי. היתרון בתוכנת אילוסטרייטור כפי שציינו הוא שהיא אינה עובדת על פיקסלים אלא בשיטה הוקטורית, מה שאומר ניתן ליצור אובייקט קטן ולהגדיל אותו כמה שרוצים בלי לאבד מהחדות שלו. זה רלוונטי אם חלק מיחסי הציבור הם תליית תמונות גדולות במקומות הומי אדם, שלטים מעל לכבישים מהירים, או כל הגדלה של תמונה של הדמות או החברה המקודמת.
אין היום משרד פרסום או משרד יחסי ציבור שלא מעסיקים גרפיקאים שיודעים על בוריה את תוכנת האילוסטרייטור, ועושים בה שימוש יום יומי בעבודתם בקידום ובפרסום אל מול אמצעי התקשורת השונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.