איך לעשות עיצובים בתוכנות גרפיקה והקשר ליחסי ציבור

איך לעשות עיצובים בתוכנות גרפיקה והקשר ליחסי ציבור

תוכנות גרפיקה היו ויהיו לב ליבו של עולם הפרסום. גרפיקה היא משהו שאנו כל הזמן רואים מול העיניים שלנו גם אם אנו לא ממש מודעים לכך, וזה יכול להיות ברחוב כשאנו מסתכלים ורואים פרסומות על קירות, זה יכול להיות על שלטי חוצות, זה יכול להיות במגזינים שונים אותם אנו רואים, וזה יכול להיות בכל דבר אליו אנו נחשפים. עיצוב גרפי הוא מקצוע שצריך כמעט בשביל כל תחום והוא רק הולך ונהיה מבוקש יותר ויותר. גם לעולם יחסי הציבור יש קשר, והיום אין משרד יחסי ציבור שלא מחזיק גרפיקאי אצלו כחלק מסוללת עובדים שנותנת מענה לכל דבר.

הקשר ביניהם

עיצובים בתוכנות גרפיקה קשורים בקשר ישיר ליחסי ציבור. הרי יחסי ציבור הם פעילות תקשורתית המונית בשביל ליצור דעת קהל חיובית ולהשפיע על הציבור, ואת זה צריך לעשות תוך נראות חיובית מקסימלית של הדמות המקודמת. ואיך עושים את זה? בכל מה שקשור לעיתונות הכתובה ולאינטרנט עושים את זה עם תוכנות גרפיות. תוכנות גרפיות כמו פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין, יודעות לתקן תמונות לתת להן מראה מחמיא יותר ונקי יותר, ויודעות ליצור אפקטים מיוחדים. כך המועמד מוצג על ידי תמונת מחמיאות ובאופן כללי הוא מוצג באור יפה יותר.

ללמוד כבר היום…

מקצועות הגרפיקה רק הולכים והופכים למבוקשים יותר ויותר, ובשביל לעשות עיצובים בתוכנות הללו צריך ללמוד אותן. בעבר, משרדי פרסום ומשרי יחסי ציבור היו מעסיקים גרפיקאים באאוטסורסינג או כפרילאנסר, אך היום יש כבר שינוי מגמה. חברות פרסום ומשרדי יחסי ציבור היום מבינים את המשמעות של העסקת איש גרפיקה שמכיר את תוכנות הפוטושופ, אילוסטרייטור, והאינדיזיין על בוריין ומעסיקות גרפיקאי באופן ישיר ובמשרה מלאה. היום אין משרד שמכבד את עצמו שיכול להתקיים בלי עבודת גרפיקה שוטפת, ובלי איש מקצוע ברמה גבוהה מאוד.

התחרות

התחרות בעולם הפרסום ויחסי הציבור רק הולכת וגוברת, וגרפיקאי טוב יותר או פחות יכול לעשות את ההבדל, וצריך לצבור ניסיון רב בתחום, אך קריירה בגרפיקה מתחילה בלימודים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.